Spoznajte naše služby
služieb pre ambulancie alebo lekárne.
Proces výdaja liekov, zdravotníckych pomôcok alebo rôzneho iného doplnkového sortimentu lekárňou zakladá medzi lekárňou a zákazníkom spotrebiteľský vzťah. Viacero právnych predpisov určuje, aké informácie majú byť spotrebiteľovi poskytnuté zo strany podnikateľa. Pre zabezpečenie ochrany lekárne je dôležité nastaviť pravidlá fungovania samotného výdaja sortimentu ponúkaného lekárňou, reklamácií a záručných podmienok, platobných a dodacích podmienok a tiež podmienok odstúpenia od zmluvy - teda vyriešiť vzájomné práva a povinnosti medzi lekárňou a zákazníkom. Na to slúžia Všeobecné zmluvné podmienky lekárne, ktoré sprostredkujú informácie o „pravidlách hry“ v lekárni širokej verejnosti.
Činnosť lekární je prísne regulovaná právnymi predpismi. Či už s ohľadom na samotné podmienky fungovania lekární, zabezpečenie ochrany zákazníkov objednávajúcich si tovar prostredníctvom internetovej stránky lekárne, ktorí vystupujú v postavení spotrebiteľov, ale aj s ohľadom na reguláciu reklamy.
Rozumieme vašej činnosti, poznáme regulácie vzťahujúce sa na činnosť lekárne a cítime potenciálne riziká na sto honov. Vytvoríme pre vás účinné pravidlá fungovania vašej lekárne, ktoré vám zabezpečia právnu ochranu nie len vo vzťahu k regulátorom, ale najmä vo vzťahu k vašim zákazníkom.
Cena služby je individuálna. Pre viac informácií si vyžiadajte cenovú ponuku.
Potrebujete poradiť? Zavolajte nám na 0948 075 965.
Sme vám k dispozícii počas pracovných dní od 8:30 do 16:30.
Cena služby je individuálna. Ak máte predplatený niektorý z našich balíkov služieb, z výslednej ceny za službu vám odrátame sumu vo výške príslušnej zľavy. Pre viac informácií si vyžiadajte cenovú ponuku.