Právny web plný výhod
Či už ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti máte alebo nemáte zriadenú webovú stránku ambulancie, pacienti musia mať prístup k informáciám, ktoré sú pre nich dôležité. Vašou povinnosťou je im tento prístup umožniť. Dokonca zákon o poskytovateľoch vymedzuje pre poskytovateľov aj povinnosť mať webovú stránku ambulancie a zverejniť na nej informácie o možnostiach ošetrenia, dostupnosti, kvalite a bezpečnosti zdravotnej starostlivosti a o cenách zdravotných výkonov, ktoré poskytuje (§ 79 ods. 1 písm. zj) zákona o poskytovateľoch). V danom prípade je ustanovenie koncipované vyslovene tak, že ráta s tým, že ambulancia má zriadenú webovú stránku.
V rámci našej advokátskej kancelárie sme pre všetkých poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, vypracovali systém, ktorého výsledkom je fungujúci právny web ambulancie, vytvorený na mieru pre ambulanciu. S naším webom ambulancie si vy splníte svoje právne povinnosti a vaši pacienti získajú jednoduchý a rýchly prístup k informáciám, ktoré potrebujú vedieť. A pozooor! Náš systém je pripravený tak, aby si bez akýchkoľvek obmedzení dokázal „podať ruku“ s vašou webovou stránkou a portálom e-vuc.sk. Aby sme vás toľko nenapínali, pozývame vás na prehliadku webu ambulancie :).
Prvé kroky vedú k balíku Ambulancia na „kľúč“/Ambulancia na „kľúč“ PREMIUM
Aby ste si vôbec mohli zriadiť web ambulancie, je potrebné si najprv zakúpiť balík Ambulancia na „kľúč“/Ambulancia na „kľúč“ PREMIUM svojej špecializácie. Balík v sebe ukrýva okrem webu ambulancie aj ďalšie výhody a zľavy, ktoré by bola škoda nevyužiť.
Zakúpením balíka sa vám automaticky sprístupni možnosť vytvoriť si webovú stránku ambulancie, ktorej obsahom je niekoľko častí, a to:
- Základné údaje ambulancie (názov ambulancie/sídlo ambulancie/kontakt na ambulanciu)
- Informácie o poskytovateľovi (meno odborného zástupcu ambulancie/email pre potvrdzujúce správy)
- Personál ambulancie a jeho pracovná pozícia (personálne obsadenie ambulancie/pracovná pozícia vašich zamestnancov)
- Ordinačné hodiny a doplnkové ordinačné hodiny (možnosť uviesť 5 časových úsekov s konkrétnym výkonom, ktorý v daný čas vykonávate)
- Spôsob objednávania pacientov (uvediete spôsob, ktorým sa k vám na vyšetrenie môžu pacienti objednať - online/emailom/telefonicky)
- Informácie o neprítomnosti v ambulancii (doplnenie údajov zastupujúceho lekára/možnosť odoslať informáciu o vašej neprítomnosti samosprávnemu kraju)
- Zmluvné poisťovne (zdravotné poisťovne, s ktorými mate uzavreté zmluvy)
- Aktuálny oznam (zverejnenie dôležitých informácii pre pacientov, o ktorých by mali vedieť)
- Dokumenty ambulancie (možnosť pridať na právny web cenník výkonov, všeobecné zmluvné podmienky, informované súhlasy, pravidlá spracovania osobných údajov, či iné dôležité dokumenty ambulancie. Pacient sa s nimi bude môcť v pokoji oboznámiť z pohodlia domova. Takto si viete splniť aj zákonnú oznamovaciu povinnosť zverejnenia cenníka, či katalógu výkonov)
- Podpora mediPRÁVNIK (možnosťou povolenia prístupu na 10 dní alebo na dobu neurčitú, vám vieme s právnym webom pomôcť a vykonať nastavenia údajov za vás)
Aby sa vaši pacienti dozvedeli o spôsobe, ktorým právne chránite svoju ambulanciu, pošleme vám aj plagát, ktorý je (ako to u nás býva zvykom) plný výhod:
- prispôsobený priamo pre vašu ambulanciu s jej názvom a menom lekára alebo zdravotníckeho pracovníka,
- obsahuje link na váš právny web ambulancie na portáli www.medipravnik.sk,
- QR kódy, ktoré pacienta priamo presmerujú do jednotlivých časti vášho právneho webu, ako aj na spätnú väzbu, prostredníctvom ktorej vám môže odovzdať hodnotenie spokojnosti s poskytnutou zdravotnou starostlivosťou.
Je otázka, na ktorú by ste radi dostali odpoveď? Sme tu pre vás!
Potrebujete poradiť alebo pomôcť s právnym webom ambulancie? Neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle +421 948 075 965 alebo emailom na podpora@medipravnik.sk. Radi vám poradíme, pretože právna ochrana je dôležitá aj pre vašu ambulanciu :).