mediPRÁVNIK chráni už 2035 ambulancií a lekární.

PharmaUpdate: Náborové materiály do klinického skúšania ako reklama – áno, alebo nie?

redakcia mediPRÁVNIK   |   20.3.2024

Klinické skúšanie liekov, ako o ňom informovať a dostať ho do povedomia pacientov? Prvé, čo nám môže napadnúť je reklama. Je ale možné na klinické skúšanie robiť reklamu? Povinnosti zadávateľa vo vzťahu k schvaľovaniu náborových materiálov sú uvedené v nariadení o klinickom skúšaní. Pripravili sme si pre vás podcast zo série PharmaUpdate, v ktorom sa dozviete, ako to vlastne je s reklamou na klinické skúšanie a či ide o reklamu na liek. Prejdeme si, aké rôzne typy reklamy prichádzajú pri klinickom skúšaní do úvahy a čo by ste pri príprave nemali zanedbať. Prajeme vám pohodové počúvanie.

Vypočujte si podcast
Klinické skúšanie liekov, ako o ňom informovať a dostať ho do povedomia pacientov? Prvé, čo nám môže napadnúť je reklama. Je ale možné na klinické skúšanie robiť reklamu? Povinnosti zadávateľa vo vzťahu k schvaľovaniu náborových materiálov sú uvedené...
20.3.2024

Reklame lieku v jeho životom cykle a aktuálnym témam klinického skúšania bol venovaný i webinár, ktorý pripravila Komora pre medicínske právo – MEDIUS. Záznam môžete získať, ak pošlete e-mail na adresu: office@medius.sk. Obratom dostanete podrobné informácie.