Odkedy?
Pár dní si na podávanie žiadosti o vydanie elektronického preukazu zdravotníckeho pracovníka na pošte ešte počkáme. Táto služba má byť spustená odo dňa 19.06.2017.
Kde?
Podanie žiadosti o vydanie elektronického preukazu bude možné na 600 pracoviskách slovenskej pošty – na tzv. Integrovaných obslužných miestach (IOMO).
Zoznam týchto integrovaných obslužných miest nájdete na tomto odkaze:
http://www.posta.sk/sluzby/sluzby-statu-na-poste
Následne je potrebné si otvoriť súbor s názvom „Zoznam pôšt – výpis z OR, Výpis z listu vlastníctva a Výpis/Odpis z registra trestov“.
Ako?
Po pristúpení k “okienku” na Pošte predložíte svoj preukaz totožnosti(pas, občiansky preukaz), a nadiktujete svoje registračné číslo zdravotníckeho pracovníka, ktoré Vám bolo pridelené pri registrácii do tej-ktorej Komory.
Nemusíte sa báť, že žiadosť nebudete vedieť vyplniť – pracovníci pošty Vám budú k dispozícii a s vyplnením žiadosti Vám pomôžu.
Ako inak sa dá žiadosť „vybaviť“?
Okrem možnosti podať žiadosť prostredníctvom pošty existujú aj iné spôsoby. Zdravotnícki pracovníci môžu teda podať žiadosť o vydanie elektronického preukazu buď:
- osobne v sídle Národného centra zdravotníckych informácií v Bratislave,
- osobne na dočasnom pracovisku Národného centra zdravotníckych informácií
- elektronicky prostredníctvom elektronickej schránky cez portál slovensko.sk
- zaslaním pošty na adresu Národného centra zdravotníckych informácií – tu však musí totožnosť žiadateľa a podpis overiť notár alebo matričný úrad.